Braun Series 8 8385cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8385cc Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

EdwardR 05-12-2019

Prettig scheerapparaat

Jarenlang heb ik alleen met een scheermes geschoren. Dit scheerapparaat geeft een glad en goed scheerresultaat.
Het mesje scheert dicht op de huid en is heel comfortabel. Ik miste het frisse gevoel van scheren met een scheermes, maar het grote voordeel is dat je bij haastig scheren geen scheerwondjes oploopt. Ik merkte dat ik soms meerdere keren over dezelfde plek moest gaan om alle haartjes weg te krijgen. Het cleaning station (tevens oplaadstation) werkt heel goed. Ik heb dit apparaat gratis mogen testen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Cleaning station

Minpunten

• Best prijzig

Seb1234 19-11-2019

Top scheeraparaat

De braun 8385cc black is een super fijn scheerapparaat. Het scheerapparaat is te gebruiken voor verschillende baarden.
Je kan hen al trimmer of scheerapparaat gebruiken.
Het scheerapparaat is zowel voor droog als voor nat scheren te gebruiken. Ik heb het scheerapparaat gratis ontvangen om te gebruiken, maar ik zou hem zeker ook zelf gekocht hebben.
Het scheerapparaat heeft een lange accu duur bij volledig opgeladen

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Schoonmaakbak

lej333 18-11-2019

Zeer goede scheerapparaat voor gevoelige huid!

Voorheen gebruikte ik altijd gewone scheermesjes en trimmers om mijn baard netjes te houden. Helaas heb ik een zeer gevoelige huid, welke scheermes of scheerschuim ik ook gebruik, altijd krijg ik een geïrriteerde huid na het scheren. Daarom trim ik mijn baard erg vaak, en in minder mate eraf scheren.

Onlangs kreeg ik deze scheerapparaat gratis aangeboden om hem te gaan testen. In het begin was ik er een beetje sceptisch over. Zou het beter zijn dan alle scheermesjes die ik afgelopen jaren had geprobeerd? Het was met de eerste scheerbeurt even wennen aan een andere apparaat maar het was boven mijn verwachting heel goed gegaan. De irritatie was er heel weinig, zeker met droog scheren. Het is een complete apparaat met een trimmer aan achterkant voor wat moeilijkere stukken en ook nog een station om hem op te laden. En hij wordt ook nog eens met één druk op de knop schoongemaakt.

Een zeer complete pakket voor een gladde baard. Hoe ideaal is dat! Al heb ik hem gratis gekregen om te testen, maar hij is zeker zijn geld waard! Ik ben echt blij met minimaal geïrriteerd huid. Zal er veel plezier aan hebben! Een aanrader, zeker voor mensen met gevoelige huid!

Pluspunten

• one click cleaner
  • ingebouwde trimmer
  • droog scheren
  • ideaal voor gevoelige huid
  • luxe

Jeffrey 12-11-2019

Fijn scheerapparaat

Ik gebruik nu sinds een paar weken dit scheerapparaat. Het heeft mij zeer verrast, het scheert snel en soepel en je kan het apparaat ook onder de douche gebruiken of met scheerschuim. Ook werkt de precisietrimmer goed en snel. Verder vind ik het laadstation fantastisch het laad op maar reinigt het apparaat ook. Hierdoor heb geen geïrriteerde huid meer en altijd een schoon apparaat zonder moeite ervoor te hoeven doen. Met een uurtje laden is het apparaat vol en gaat erg lang mee. Er zit ook een reisetui bij om hem mee te nemen. Ik heb het apparaat gratis gekregen om uit te testen. Ik ben positief verrast met het scheergemak en het mooie en fijne apparaat, ik vind het echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • luxe uitstraling
  • fijn resultaat
  • snel makkelijk en hygiënisch reinigen

Minpunten

• prijs

Neorej 12-11-2019

Fijn scheerapparaat met goede accu

Wil je zeer lekker en snel scheren met veel luxe én gemak? Dan is de Braun 8385cc echt iets voor jou! Dit is een prachtig luxe scheerapparaat. Het scheren gaat als een trein met dit scheerapparaat. De accu gaat zeer lang mee (wat dus heel handig is voor bijvoorbeeld vakantie). Ik heb het scheerapparaat gratis gekregen en ben zeer tevreden over het apparaat en alle meegeleverde extra's waaronder: laadstation (dat het apparaat automatisch reinigt!) en een luxe reis etui. Ook heeft het scheerapparaat een goede trimmer voor de bakkebaard. Mijn advies: niet nadenken maar gewoon doen. Het is echt een aanrader.

Pluspunten

• Goede accu
  • Luxe
  • Reis etui
  • Zowel nat en droog
  • Scheert alles weg

Minpunten

• geen

Ricardo 12-11-2019

Wat een krachtige machine !!

Ik zou zeggen zoek niet langer want dit is wel echt de moeite waard , zeker het gladde scheren is top. Ook het zelf schoonmaken is van uitmuntende kwaliteit, ik hoef nooit meer na te denken over het schoonmaken en voor mij echt een pluspunt. Het scheren zelf is echt makkelijk en snel gedaan. Heb hem gratis mogen testen en ik zou echt geen andere meer willen.

B Spée 10-11-2019

Het is een prima scheerapparaat, maar ook niet meer dan dat. Ik had er meer van verwacht gezien de prijs.

Het meegeleverde clean&charge station is erg handig en zeker een groot pluspunt. Ideaal om het scheerapparaat in goede staat te houden.

Het grootste minpunt vind ik dat het apparaat niet echt een goed scheerresultaat geeft. Ik maak het vaak nog af met een gewoon mesje, omdat alleen het scheerapparaat niet voldoet. Ik heb het product gratis gekregen om te testen, maar zou het anders een miskoop vinden.

De accuduur is goed. Met een volledig opgeladen accu kan ik minimaal een week scheren.

Het is een prima scheerapparaat, maar ik zou het niet aanbevelen gezien de prijs.

Pluspunten

• Clean & charge station
  • Accuduur

Minpunten

• Scheerresultaat
  • Prijs

pieterton 10-11-2019

Geweldig nauwkeurig scheerapparaat

De 8385cc is een mooi luxe apparaat die mij van alle gemakken voorziet en compleet geleverd wordt. Hij is geschikt voor droog en nat scheren en dat is ideaal. Het scheren gaat heel makkelijk en de haartjes gaan ook echt weg en hij scheert heel prettig. Ik mocht het apparaat gratis uitproberen om te kijken hoe deze bevalt en hij bevalt zeker heel goed. De preciezie van het apparaat en de mooie vormgeving en het handige Clean&Charge station maken dit apparaat echt waard voor zijn geld.

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Goed schoon te houden

SDWasabi 10-11-2019

Een heel goed en compleet geleverd apparaat

Deze set wordt compleet geleverd: scheerapparaat zonder beschermkap, opbergtas, voedingskabel/oplaadkabel, reinigingsstation met bijgevoegde reinigingspatroon, reinigingsborstel, instructieboekje.

Het Braun-scheerapparaat uit de nieuwe 8 serie is kwalitatief erg goed, is niet te zwaar en ligt goed in de hand, tijdens het gebruik relatief stil en trilt nauwelijks.
Het kan direct op via het stopcontact worden aangesloten of in het redelijk grote reinigingsstation.
De oplaadtijd is maximaal 1 uur, de gebruikstijd is tevens ook 60 minuten, wat een erg goed is.
Het scheerapparaat werkt snel en nauwkeurig bij zowel nat als droog scheren.
De beweegbare en fixeerbare scheerkop past zich goed aan mijn gezichtscontouren en scheert het meestal in één keer het haar weg. Soms zal is het nodig zijn om er opnieuw overheen te gaan. Desalniettemin is het resultaat zichtbaar, een gladde huid zonder huidirritatie of roodheid wat 1 van mijn eisen is.

Het apparaat kan eenvoudig in het station worden geplaatst voor een grondige reiniging. Hiervoor is een speciale reinigingscartridge nodig, die bijna elke 4 weken moet worden vervangen bij dagelijks gebruik.
Reinigen kan ook onder stromend water, wat ook erg makkelijk is.

Conclusie: de Braun 8385cc doet het werk naar tevredenheid en geeft mij een gladde en goede scheerbeurt. De schoonmaak in het station werkt vlekkeloos, maar hiervoor moet je wel extra kosten maken. Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen of ze dat noodzakelijk vinden. Dit scheerapparaat mocht ik testen.

Pluspunten

• design
  • gebruiksduur
  • gebruiksgemak
  • droog/nat scheren

Minpunten

• kosten voor reinigingscartridge

Jake 10-11-2019

Top scheerapparaat

Sinds enkelen weken gebruik ik het scheerapparaat Braun 8385CC Black. Het product heb ik gratis gekregen om te testen. Ik ben zeer tevreden over de resultaten. Of je nu droog of nat scheert het resultaat is zeer goed. Ook de trimmer geeft hetzelfde resultaat. Het scheerapparaat laad snel op en door de li-Ion batterij kun je hem lang gebruiken. Het oplaadstation met de hygiënische reiniger is erg handig. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Wat mij betreft een topper!

Pluspunten

• Nat en droog scheren
  • snelopladen

Minpunten

• geen

TomSpitters 10-11-2019

Prima scheerapparaat !

Deze Braun 8 series ziet er niet alleen geweldig uit, maar scheert ook nog eens met een prima resultaat!
Toen ik de doos uitpakte, werd ik verrast door het zelfreinigend systeem wat er bij zit. Dit systeem, wat door middel van één knop bediend wordt, werkt echt super handig en zorgt er voor dat het apparaat met alcohol gereinigd wordt.
Dit apparaat heb ik gratis mogen testen, en het enige minpunt wat ik me kan bedenken is toch wel de prijs. Ik zou het product ondanks de prijs wél aanraden! Je moet er echter wel rekening mee houden dat het resultaat met scheermesje denk ik altijd beter is dan met een apparaat !!!

• Nat én droog gebruik

Minpunten

• Prijsklasse
  • Altijd beter resultaat met mesjes dan met apparaat

Nanne 09-11-2019

Fijn glad scheren

Wat een uitgebreid scheerapparaat. De Braun 8385 ziet er mooi uit en hij is prettig met vasthouden.. De batterij gaat erg lang mee en het belangrijkste is dat hij heerlijk glad scheert zonder scheerschuim! (kan ook met) In het verleden miste ik nog wel eens een paar haartjes maar met de Braun heb ik daar geen last van. Wat ook fijn is dat ik helemaal geen irritatie van de huid meer heb , dit had ik met een scheermes regelmatig. Voor mij een echte aanrader en ik ga niet meer terug naar scheermesjes. (hoeft ook niet want hij gaat 7 jaar mee!) Jammer dat ik elektrisch scheren niet eerder gratis mocht testen want dan was ik eerder overgestapt.

Pluspunten

• Lange batterij
  • Glad scheren
  • prettig in de hand

MartijnH 30-10-2019

Veelzijdig en luxe

De Braun Series 8 is een luxe scheerapparaat welke zeer compleet geleverd wordt. Het toestel is geschikt voor droog en nat scheren, hetgeen ik erg prettig vind. Ik mocht het toestel gratis uitproberen en gebruik deze bevindingen voor een review. Het toestel is luxe en de scheerkoppen gaan door de soort zwevende constructie gemakkelijk over je huid. Hierdoor gaat het scheren snel en geeft een goed glad resultaat. Je kunt de kop ook op een paar standen vastzetten als je precies wilt scheren. Ook zit er een goede trimmer op waardoor je goed precies kunt scheren. Er zit technologie in wat het scheervermogen aanpast aan je baardgroei. In praktijk merk je gewoon dat hij fijn scheert. Ook zit er een mooi display op waardoor je goed kunt zien wat er precies gebeurt.

Het basisstation is een oplader en zorgt direct ook voor het reinigen van het apparaat met èèn druk op de knop. Super fijn dat het toestel dus altijd schoon en opgeladen is als je het wilt gebruiken. De batterij kan èèn maand scheren aan op een laad beurt. De look is strak, modern en gewoon luxe! Er zit ook een handige reisetui bij. Prima toestel, alleen wel aardig geprijsd.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Nat en droog scheren
  • Glad resultaat
  • Laden en reinigen in een
  • Compleet

Minpunten

• Prijzig